John Howard Creative Commons License 2024.05.28 0 5 26691

Így van. Vegyük a legeklatánsabb példának Nagykovácsit. Túl van a "piros vonalon", de egyetlen út/utca köti be az ország forgalmába, az pedig Budapestre vezet. Egyértelmű, hogy az itt, oda közlekedő buszok a főváros forgalmának részesei, nem "állami" forgalmat bonyolítanak le. De hasonlóan Solymár vagy Üröm/Pilisborosjenő sem arról ismert, hogy Dorog vagy Esztergom felé lenne a meghatározó a forgalma. Vagy Gyál, Budaörs, Pilisvörösvár és még sorolhatnám. Ezek a vonalak egyértelműen Budapest vonzáskörébe, ellátási rendjébe tartoznak, semmi értelme, hogy itt a Volán-MÁV csoport lássa el a közlekedést. Teljesen életszerű lenne (továbbra is), hogy ezen agglomerációs települések közösségi forgalmát egy fővárosi illetőségű közlekedési cég szervezze, amely jelenleg a BKK...

Előzmény: prOBIgy95 (26690)