Petrányi Jen Creative Commons License 2024.05.26 0 0 3145

Sziasztok! Most aztán szükségem van a fórum eszére. A lényeg, hogy az Innova elkezdte kivágni a biztosítékokat. Minden előjel nélkül történt az egész. Amennyire tudtam minden csatlakozót megnéztem, kontakt sprayval átfújtam. Úgy is nézett ki hogy jó lesz, mentem vele vagy 30 kilométert. De ma megint kidobta a fő biztosítékot. A tünetek a következők: gyújtásra szabályszerűen világít minden visszajelző a műszerfalon. Van index, duda, világítás, féklámpa. Majd egyszer csak menet közben, ha hozzányúlok bármely fékhez, a műszerfal olyan állást vesz fel, mintha slusszkulccsal leállítottam volna a motort. Ha ezt többször megcsinálom, akkor így is marad, de a motor borzasztó akadozva ugyan, de működik. Hazajövök vele, szétszedem, csatlakozók ellenőrzése, új biztosíték. Már azt is tudom, hogy amikor a hibát produkálja, akkor az a vezeték melegszik fel, amelyik a gyújtáskapcsolóhoz megy. A láb közötti idomot leszedve ott is megvan a melegedő csatlakozó, de sajnos nem tudom szétszedni a motort annyira, hogy a csomagtartó alatti részt jól lássam. Úgy gondolom, hogy összefügg a dolog a fékezéssel, ott kell lenni valaminek zárlatosnak. Azt is megfigyeltem, hogy kiprovokálható a hiba úgy is, hogy álló helyzetben járatom a motort, behúzom a fékkart és ugrálok a hátsó ülésen, és nagy valószínűséggel ekkor is le fog kapcsolni minden, majd kidobja a biztosítékot is.

 

Ezek az idióta japánok a hátsó oldalsó idomot csillagfejű csavarral rögzítik a kosznak leginkább kitett helyen, és természetesen a csillag csavarhúzó szépen kiugrott a csavarból és mostmár esélytelen vagyok kiszedni. Erre van tippetek?

 

Találkozott már valaki ilyennel.

Holnap vittem volna műszakira a kicsit, most vihetem a nagyobbat, pedig aug 18-ig érvényes még annak a műszakija.