Hogy is volt?
- száraz körülmények voltak mikor indultak
- majd elkezdett szakadni
- piros zászló (közben olyannyira javultak a rövid idő alatt a körülmények hogy megint kisütött a nap)
- mire ismét elindultak megint leszakadt az ég, és úszott a pálya, újra piros
- megint viszonylag rövid állás után megint folytatták
- végén ismét napos idő, és Bortolotti felrakott száraz gumikkal vagy 2mpt adott mindenkinek körönként és majdnem a TOP10-ben zárt
Kár, hogy így eltaktikázták nála, mert az első szakaszban túl sokat volt kint, végén a szárazra váltás kissé korai, de zárt a boxutca. Elején ezzel is bukott, de szépen mentett azért.
Mercedesek Engellel főleg, talán utolsók is voltak a rajt után még a pályáról is leszaladt, aztán 2. lett. 3. körben elsők közt cseréltek gumit, futam után ki is emelte a stratégiának köszönhet mindent, mert ő maradt volna egy kört, de az új versenymérnöke Moreira ráparancsolt, hogy most kell cserélni, és igaza lett. Auer maradt tovább, de szerinte brutális volt az az 1 kör vizen ott hagytak sokat időben. Ennyit számít egyetlen kör.
Audis van der Linde meg minden körülmények közt gyors volt. Nem kedvelem a tagot, de ez szép volt tőle.
Mclaren meg sokra ment az esős tapasztalataival, pontot se szereztek, de szerintem náluk kellene legalább egy erős versenyző vezérnek, mert lehet több van a gépben.
Futam után mindenki egyetértett abban, hogy legjobb döntéseket hozta Soppe, amikor SC-t, majd a piros zászlót küldte be mindkét esetben.