Il Leone Creative Commons License 2024.05.22 0 0 4874

Műszaki részletekbe pontosan azért nem bocsátkoztam, mivel nem tudok most időt szakítani arra, hogy végigszámoljam a dolgot.

 

A 20/30-as ütem azt jelentené, hogy a személyek 20, a zónázók 30 percenként közlekednének, ami igazából csak egyel kevesebb személyt jelentene.

 

A 20/30 viszont nem azt jelenti, hogy egyenletes a követés, hanem ahogyan ma is van a 100a-n, hogy a a személy és a zónázó 5 perces eltolással közlekedne.

 

Ez a mostani struktúrában bénán jönne ki, mert a Nyugatiból kb. így nézhetne ki az indulás:

 

:00 személy

:05 zónázó

:15 személy

:30 személy

:35 zónázó

 

Ebből az is kitalálható, hogy a Nyugati és KöKi között a :15-ös kivételével a többi az gyakorlatilag csatolva közlekedhetne az S50 és a Z50-el, és KöKi akadnának szét, vagy éppen csatolnának össze.

 

Igen, ehhez a Nyugatiban végre meg kellene csinálni a 14-17. vágányokat, hogy egyrész KISS+FLIRT és 3x FLIRT is be tudjon állni minden vágányra, végre a 15-16. vágányok közötti vállalhatatlan peront is fel kellene számolni, és jó lenne, ha a 15.-17. vágányok egyikéből ha indul egy vonat, akkor ne kelljen megvárni, amíg kijár, ha egy másikra érkezne egy szerelvény.

 

Továbbá KöKi-n, Kő alsón, Zuglóban biztosítani kellene a 240 méter szerelvényhosszban rendes komfortos peronok legyenek lehetőleg végig esőbeállóval.

KöKi-n persze meg kell oldani a vonatkereszteket.

 

Nem véletlen mondtam, hogy nem számoltam ki, nem szerkesztettem menetrendet, szóval ez így mind csak elmélet.

Előzmény: Dreamy (4873)