V43 - 1157 Creative Commons License 2024.05.16 -2 1 43382

Itt nem erről szól ez az egész.

 

Eleve nagyon nehezen, és bődületes mennyiségű hazudozáshegyeket összehozva lehetett az egész projektet véghez vinni.
A folytatáshoz ugyanezt kellene tovább csinálni, azóta az árak, és lehetőségek is másképp alakultak.

 

Most tegyük fel, meglenne a folytatás, Tapolca felé is vannak pályagondok bőven, és most megint más miatt késne minden. csak mert megint kitaláltak valamit, meghágják az utasításokat, csak késni lehessen, meg "majd mi megmutatjuk".

Eddig se dízelromantika miatt nem volt villany (eleve miféle fogalom ez... olyan gagyi IHO-Flapflap szintű). hanem mert erre a vonalra felesleges (volt). Pláne abban a helyzetben, hogy mennyi helyen lehetett volna hasznosabban elkölteni ezt a pénzt. 

Fekve maradnak a flirtek, szilik, csörgők, egyforma arányban mostmár. Vannak szabályok amik szerint dolgozni kell, de ha kitalálnak baromságokat, akkor lehet ide gyorsvasút is, az is sz*r lesz.

 

Odáig sikerült süllyedni Szombathelyen, hogy az utas se számít. És mindez csak a csörgőre való cserénél, másik irányba nem, mert ott nem kretén a főnökség (tisztelet a kivételnek). Ez pedig elképesztő. Sehol az országban nem okoz gondot a fékutasítás, itt, csakis itt igen. 

Előzmény: zjakabfi (43381)