Van egy igen jó forrásom, de van saját gyűjtésem is.
FHÉV
Fertőszéplak-Fertőd
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/6/3/MED_0017893263.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/6/5/THM_0017893265.jpg)
Fertőszéplak, Sarród megállóhelyeken nem volt jegykiadás, a vonaton történt a jegyértékesítés:
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/7/1/MED_0017893271.jpg)
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/6/6/MED_0017893266.jpg)
Mikor létesülhetett a sorompó?
2003-2004-től lett fénysorompó?
Sarród mh.
Általában napi 2-3 vonat közlekedett.
1920 után az új államhatárok meghúzása után lett volna igény a mai Fertőszentmiklós és Fertőszéplak valamit Sarród felé a gyakoribb vonatközlekedésre amit a Gysev nem tudott teljesíteni:
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/6/7/THM_0017893267.jpg)
1938-as lista, A Fertőszentmiklós Mexikópuszta közti vonalőrházakról:
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/7/4/MED_0017893274.jpg)
Mexikópuszta rakodó állomás 200 m hosszban, és 1897-ben épült hozzá egy vontatóvágány is! Kisvasút is kapcsolódott hozzá.
1968-ban már sajnos jelentéktelen az mrh áruforgalma:
Ha 1973-ban közlekedett egy tehervonat Fertőszéplak és Mexikópuszta között az csak nemzetközi tehervonat lehetett nem helyi tehervonat ami Mexikóig ment volna.....
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/7/0/THM_0017893270.jpg)
1986 os menetrendben Mexikópuszta már Fertőújlakként szerepel és már csak napi 1 vonatpárt tartalmaz, igazi "kínálati":
![](https://img.index.hu/imgfrm/3/2/8/4/MED_0017893284.jpg)
Amit nem értek: Sarród megállóhelyet miért szüntették meg 1990 májusától?