Szerintem egyszerűbb lenne, ha minden körülmények között, könnyítés és kivételszabályok nélkül ki kellene világítani minden közlekedő járművet.
Nem csak a bringásokkal van "gond" a speciális (de nappali) körülmények között, hanem az este helyzetjelzővel vánszorgókkal (világít a visszajelző fény a műszerfalon, tehát ég a pilács, az, hogy mennyire, kit érdekel), az alkonykapcsolós nappali menetfényesekkel, akiknek az automatika hol le, hol fel kapcsolja a hátsó fényt, ellenfényes, alacsony napállásos szituban borzasztó, a lámpa nélkül pályán veretők, amikor hátulról van alacsony napállás és a tükörben nem fog látszani, hogy jön a szomszéd sávban, stb.
Elég, ha kapcsol mindenki, elől, hátul, mindig. Minden könnyítés csak a kiskapuzáshoz nyit ki egy lehetőséget.
És nem, a falusi Mari néni és a Jóska bácsi sem fogyatékos, mindkettő fel tud tenni két megfelelő fényerejű lámpát.