"Ha már kerék, természetesen 3 bar fölé voltak fújva a gumik."
Persze, mert a gyárban ennyire fújták. A 100e Ft-os nullrevízióba meg csak az fér bele, hogy egy A4-es papírra számlát nyomtassanak némi festékkel és árammal. A 3-5 oldalas Pre-Delivery Inspection-t (O2-höz még meg volt nekem is) pedig úgy hagyják figyelmen kívül, ahogy volt. Abban benne van, hogy be kell állítani a keréknyomást normál értékre.
"És az kinek fájt, hogy D-ben kiírta a sebességfokozatokat? Mert már csak S-ben írja ki..."
Valami idióta letudta ezzel a kötelező számú változtatásokat facelift címszóval... :)
"Magyarázkodhatok az ovis gyerekeimnek, akik hátul az ajtón nézegették mindig a színes csíkokat. Hát, oda már nem jutott, csak előre!"
Facelift van, valamit kell csinálni! Pl. O2-nél kivették az ajtóban lévő piros lámpákat és prizma lett helyette. Vakítsunk parasztot, de azért olcsóbban, mint eddig...
(Nem személyeskedés!)
Krómcsík téma:
Nekem i30-ban a komplett, fekete műszerfal is tükröződik annyira a szélvédőn, hogy ha odanézek, mindig megijedek, hogy valami van ott...
De a króm ettől sokkal sz.rabb lehet.
Fejegység:
10 éve csodálkozom rá, hogyan képesek autógyárak ekkora szemeteket gyártani fejegység címszóval?
Lassú: hát milyen SoC van benne? Egy Auchan-os Ilike telóban is gyorsabb lehet. 10! millánál nem futja egy közepes procira? Nem futja egy rendesen megírt szoftverre? Vagy azok fejlesztik akik korábban az olajteknőt tervezték, mert kevés a megfelelő ember az IT piacon?
"Automata rögzítőfék:
Kipróbáltam, ez nem lesz nyerő. Induláskor egy nagy rántás van, böszme."
Erre se volt még idő, hogy kifejlesszék...? 15-20 éves technológia.
Nem kívántam meg ezt az Octáviát... továbbra sem.