+
Sávtartó:
Első körben megdicsérném. Nem is tudtam, hogy van benne, aztán leesett.
Az említett kb. 150 km alatt 3-4 alkalommal volt olyan érzésem, hogy valami furcsaság történt hirtelen a kormányzással pár másodpercre. Mintha egy durva nyomvályú megvezette volna az autót, plusz megmozdult a kormány, mint régen a korai (visszahatás mentes) szervóknál.
Hazafelé, az utolsó szakaszon van egy szűk és hepehupás út, alig látható felezővonallal. Ott tapasztalatból néhány helyen kicsit átlógok a szembe sávba, elkerülendő a nagy mélyedéseket. Jaaa, a halvány festést is látta. Néztem, a beállításokban a kormány rezgetés nem volt bekapcsolva. Még nem tudom, hogy fogom-e használni. Notórius indexelő vagyok, de egy lecsapott kanyarban azért nem szoktam.
A zajszinthez:
Bepipáltam valami ilyesmit a konfigurátorban, talán oda is volt írva, hogy az első oldalablakok üvege vastagabb.
Automata rögzítőfék:
Kipróbáltam, ez nem lesz nyerő. Induláskor egy nagy rántás van, böszme.
Vészfék asszisztens:
Nem loholok (már) mások seggében, valószínűleg nem fog zavarni. Azért a kis figyelmeztető ikonon túl egy “piros lámpát” sikerült összehoznom hazafelé, egy autó kanyarodott le előttem gyökkettővel.
Teljesen kikapcsolva idegesítő sárga felkiáltójel a műszerfalon…
Holttér figyelő:
”Most ne válts sávot” sárga ledek a visszapillantóban: ez jónak tűnik. Csereautóban is rögtön tetszett. Menüből állítható a fényerő.