Prac Creative Commons License 2000.05.23 0 0 43
Tiszteletem, tiszteletem!

Jó tudni, hogy ennyi Úriember van, aki a fantasztikus és különös W123-as gépezetet nem "indiai" módra használja. :)

Szóval csak 25e egy 2300-as? Nem lenne rossz, de ilyen benzinárak mellett...
Apropó, ha külföldről akarnék motort behozni, az mennyivel lenne olcsóbb/mennyi a vám (én elsősorban W124-es 200D-re, 250D-re, vagy turboD-re gondoltam - utóbbi kettő akár 123-as is).

Azért akartam burát cserélni, mert a bal elsőn van egy "betapasztott" lyuk (hja, előző tulaj...), és akkor gondoltam a kockára is, de 30-at szerintem nem ér meg. Egyébként meglennék 4-5 ből is...

Hpg!
Ezek szerint a 30-as években még tettek "anyagot" a verdákba (és elefántbizotsak voltak ezek szerint... :)).
nagyon jó... :)

Mondanék egy velem ma megesett rémtörténetet, kérlek Titeket nyugtassatok meg, hogy még él ezek után az autóm... (:)). Tehát. Csöpögött az olaj, autó ismerős (jó nevű!!!) szerelőhöz. Jóatyám a nem márkaszervizes dolgokat a többi autóval évek óta nála ügyezi, úgyhogy "törzsvendég". Probléma: Hengerfej-szimeringet kell cserélni (ezt sajnos otthon nem tudtam megállapítani - hülye vagyok :)-). Meg állítottak a kipufogón is. OK. Háát, került egy-két zsetonba... Tegnap megkapom az autót, elhozzák, mennek vele még ide-oda (Fater is), én is ma végre beülök, megyek 20-30 km-et, egyszer csak az OEL fura "táncára" leszek figyelmes. Stop, olajnyomást megnézni: Egy k***a deka olaj nem volt a motorban!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát ember az ilyen? Szétszedi a motort és utána nem is szól, hogy esetleg majd töltsek utána olajat (otton 3l lazán belement). Ja, és miután betöltöttem és mentem vele pár kört ismét elkezdett csöpögni.
Segítség!!!

Üdv, Prac