Ha a durrogás nem szűnik meg és a teljesítményt sem adja le, akkor érdemes tovább kutakodni.
1. gyújtáskimaradás (gyertya, gyertyapipa, gyújtótekercs-lendkerék közti hézag)
2. gyújtásidőpont eltolódás: lendkerékék elnyíródása- de ez traktoroknál nem szokott előfordulni, mert szíjhajtással viszik át az erőt a főtengelyről a kaszára.
2. ha a karbiba durrog akkor szívószelep, ha a kipufogóba akkor a kipufogószelep zárásának (hézag) ellenőrzése. Vezérlés ellenőrzése: de ha nem volt szészedve, akkor csak az újabbakon fodul elő hibás vezérműtengely.
Esetleg a vezérmútengelyen az indításkönnyítő _ha van rajta_ ( szelep nyitási idejét szaályozó fülecske elgörbült ) és emiatt nem zár a szelep indulást követően mindig visszadurrog a karbiba.
Pár hozzászólással korábban írtam erről, olvasd el. De reméljük, hogy karbitisztítással és beállítással megoldódik a problémád.