Hpg Creative Commons License 2000.05.23 0 0 42
Dobcsi:

Persze, nehogy félreértsd, nem rosszak a sportos változatok sem, az atom pedig mindíg fennáll. A töréstesztről anyit, hogy tavaly láttam ezzel kapcsolatban a VOX-on egy filmet. (KB.2 óra, eredeti felvételekkel) Néhány szemelvény: Csorgó nyállal néztem végig, ahogy a fecskefarkúakat tucatszámra engedték egymárba, a salakos pályán. Nem Merci volt ugyan, de egy '30-as évekbeli autó tetejére felvezettek egy ELEFÁNTOT! (Min. 4 tonna!!!) Erősítés nem volt az autóban, csak a futóművek feküdtek le. És a lényeg: 123-mas 200 D ütközik a vizsgapadon fallal, persze a normál 120-as tempót itt 80-ra mérsékelték, és volt egy nagy tetőcsomagtartó is. Az eredmény: A csomagok megállás nélkül mennek tovább, a kaszni rövidül kb. 15 cm-t, és az első ülések (Nem hittem a szememnek) kicsit elszakadtak a helyükről. De azért muris volt ez a villamos kontra Daimler eset is.

És ma is láttam valami különlegeset: Egy fecskefarkú Mercit, de kétajtósat! Csipp-csupp libafos-metál volt.

Daimlerb:

Gratulálok a választáshoz és a motorhoz.

Hát nem tartjátok érdekesnek, hogy aki egyszer kapcsolatba kerül ezekkel az autókkal, az nem akr többé megszabadulni tőlük.

HpG