"az ICS/KCSV alkatrész ellátása könnyebben és olcsóbban biztosítható a meglévő hazai háttériparnak köszönhetően. A hannoverikhez meg vagy drágán lehet alkatrészt szerezni (újonnan), vagy nem is lehet, illetve a meglévő járműállomás kannibalizálásával. Így van, avagy tévedek?"
"A megállapítás tökéletesen helytálló"
A megállapítás tökéletesen helytelen.
A TW-hez is megvan a magyar háttéripar, hiszen nem lehetne anélkül 23 éve üzemeltetni, csak ott spórolnak, ahol tudnak. És könnyebb selejtezni egy jó, működő kocsit és kibelezni akármilyen indokok miatt, mint kifizetni az alkatrészek javításának árát.
Arról már ne is beszéljünk, hogy a 23 év alatt elhanyagolt kocsi alkatrészei vajon milyen állapotúak egy javított, felújított, vagy új alkatrészhez képest...
Azért érdemes lenne összehasonlítani, hogy a Combino és a Caf üzemeltetése mennyibe kerül a hagyományos típusokhoz képest, szerintem sokan meglepődnének... pl. a Cafhoz, így, 9 év után már van olyan alkatrész, amit már nem gyártanak, se spanyolban, sem itt.