IZé Creative Commons License 2000.05.22 0 0 366
Szerintem ez igazán inyenceknek való kérdés, járt-e feketáblás 9-es ICS?
Az NZA gyűjteményben én sem találtam. BGY oldalán található adatok szerint 73-ban még stukák jártak. Amikor a kőrútra kellettek az ICS-k, akkor jöttek az UV-k, egészen 86-ig.
Kéne még egy adat: mikortól is fehérek a táblák???

Hamster! az UV képről hiányzik egy kis részlet ahhoz, hogy régebbi UV, vagy stuka lehessen, pedig az 1000-esen rajta van: A viszonylattábla alól kilátszó pályacsengő.

Az 1000-es rajzod stílusjegyei szerinti villamos szerintem kevés közlekedett, legalábbis az NZA képek (átfutottam kb 1500-at) szerint. Első időkben nem is volt napellenző, és az ablakok sarka sem volt igy lekerekítve. Kezdetben a lökhárító meletti, majd a diszcsík alatti indításjelzők voltak. Mivel ez a fémvázas szekrény nem csak az 1000-ekre jellemző így volt rá alkalom hogy mindenféle kombináció megjelenjen. Talán csak az biztos, (de nem 100%) hogy a keskeny napellenzősőknek már nem volt kopoltyúja. A Te általad megrajzolt kombinációval (széles napellenző, kopoltyú nélkül, lekerekített sarkú ablakok, süllyesztett sugárvető, második lépcsőt is takaró tolóajtók, barna csík alatti indításjelző) elég sok képet találtam az 1900 és 1500-asok között, de ezeknek nincs levegővezetékük. Találtam egy 2700-ast, csak hát ez 4 ablakos (meg különben is reflektoros kép volt), és van egy 1000 is, aminek viszont nem ilyen az ajtaja, mert a második lépcsőt nem takarja. Szóval lehetett ilyen amilyet rajzoltál, de nem ez a kombináció a jellemző.







A kép a Déli pályaudvarnál készült, az aluljáró építésekor, tehát kb. 1970-ben