Hpg Creative Commons License 2000.05.22 0 0 37
Renault-9:

Igen!!! Na végre!+ Megtaláltad a második elfogadható és megfelelő közlekedési formát a 123-masokkal. Csak az indiai informatikus csapat lóg ki a sorból. Az igazi fusi 123-mas sofőr 150 kg-nál kezdődik, meg 2,2 m-nél. A vezetőülés teljesen hátul, a támla 30 fokban, a fejtámla max.előre, bal kar az ablakba, két ujj a kormányon, jobb kar a könyöklőn, két ujj a váltón. A tekintet éppen elhúz az ablaktörlő fölött. Szóval láttam egy pár ilyet, és igen meggyőző volt. Egyébként most jöttem haza, és sajnálatos, el próbált nyomni egy villamos (56) egy 123-mast, nem sok sikerrel. Telibe találta az oldalát, de meg sem kottyant neki. Az oszlop beljebb került 20 cm-rel, de a villamos is összetört.

Parc: Tényleg nem megengedhető, hogy egy vérbeli (hal vérbeli)123-mas sportosan nézzen ki. Ez összeegyeztethetetlen. De ez inkább a vezetési stíluson szokott látszani. Mármint a füstön, mert menni azt nem nagyon szeret. De ez nem is való neki.

További sok hozzászólást!
HpG