MZ/Y Creative Commons License 2024.04.13 0 0 110553

Az akku dob sokat.

Elektronika sem annyi, hogy "ott van a belsőégésűben, csak át kell dobni" - éppen a VW szerencsétlenkedése mutatja, hogy bonyolultabb ennél. Valószínűleg egyszerűbb tiszta lappal indulni.

Az állami támogatás hogyne számítana? 8 millió alatt van azzal ev, miközbenn a Swift 6 fölött kezdődik. És az még tán olcsó a Dacián túli világban.

 

Teslának voltak gyerekbetegségei, de nagyjából kinőte, és árban sem kiugró, sőt. Ami óriási előnye még, hogy - Tesla-tulaj elmondása szerint - nincs kötelező éves szerviz, és így ennek elmaradása esetén garanciavesztés. Mert egyik érv az ev mellett, hogy sokkal egyszerűbb, olcsóbb fenntartani, nem kell évente nézegetni - de csak előírják, és nem olcsó (tudtommal). Persze egyébként üzletileg érthető - nem csak a haszon miatt, hanem hogy legyen szerviz. Ha nincs kötelező átvizsgálás, ki az isten nyitna szervizt (az összes költségével) az évi 10 kuncsaftért. Itt nem várok kedvező változást.

 

Szóval én nem temetném, még a mostani akkuban is van további lehetőség (ide értve a na-ot), városba-ingázni tök jó, főleg éves szaldóval (de kellően nagy akkuval akár az év nagyobb részén hétvégén napsütésben is beletolható a szükséges delej), de valóban nagyon sok embernek kellett még 1.

Előzmény: csíkos-háTTú (110552)