Nekem az volt gyanús a szlovák közlekedésügyér hirtelen felindulásból elkövetett ígéret cunamiában, hogy odaát ugyanúgy forrás hiányos :
- az útépítés,
- a vasútépítés,
- az autóbusz beszerzés,
- a vasúti jármű beszerzés,
- a városi közlekedési beszerzések és akkor neki az :
- Ipolytarnóc-Losonc,
- Drégelypalánk - Ipolyság,
- Salgótarján - Losonc fejlesztés jut eszébe ami országa szempontjából valahol a 0,01 és a 0,001% között lehet fontossági sorrendben.
Ráadásul mindjárt az egyik legdrágább eszközzel kezdené............................:-((
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Annak viszont látom értelmét (pár éve volt ilyen felvetés akkor), hogy a MÁV-START és a ZSSK közösen üzemeltetne 7-9 db 860-as sorozatú, dízel motorvonatot Losonc-Fülek-Salgótarján-Pásztó-Hatvan útvonalon.
Akkoriban (2017-2019 ??) ezt elég vad elképzelésnek tartottam, de most hogy éppen (ideiglenes) barátok lettünk ismét lehet, hogy a két vasúti vezérigazgató kap, vagy kaphatott a két politikai No.1-től olyan felkérést, vizsgálják meg az akkori ötlet megvalósíthatóságának pénzügyi, vasúti lehetőségeit.