Abymot Creative Commons License 2024.03.28 -2 7 4772

Miközben Lázár minisztersége alatt sorban esnek szét a pályák (35, 80, 82, 102, 108, 128, 145, hogy hirtelen csak azokat említsem, amiknek a közelmúltban kellett lassítani a a menetrendjét a pályaállapotok miatt, vagy erre közeljövőben kerül sor), járműhiány miatt pedig egy sor vonalon szűnt meg a közelmúltban a személyszállítás (pl. 38, 47, 78b, 89, 98b, 103, 114, 121), és más vonalakon is mindennaposak a járműhiány miatti pótlóbuszozások, akkor vigyázó szemünket a határátmenetekre vessük? - Ez legfeljebb figyelemelterelésnek jó.

 

(Tudom, hogy nem ezzel a céllal idézted be, meg hogy szlovákiai a forrás, de a hazai bajok a vasúton jelenleg ezerszer nagyobbak, mint a losonci határátmenet és kassai órásütem kérdése, és nem látom, hogy vezetői szinten bárki is törekedne ezek (érdemi) megoldásra.)

Előzmény: alex_86 (4771)