4728ITI
2024.03.27
|
|
0 0
52720
|
Szia!
Gyújtástekercs : 0.85 Ohm (2 - test között) Trafó primer: 4 Ohm Trafó szekunder: 9.4 kOhm.
Az egyik lehetséges ok lehet a gyújtótekercs, a másik a kondenzátor. Érdemes lecserélni mindkettőt egy jól működő motorról, így meg lehet találni a hibás alkatrészt. Gyújtótekercsnél lehet menetzárlat, amit Ohm méréssel nem lehet kimutatni, csak a csere a biztos. Menetzárlat meleg motornál szokott lenni.
A gyertyaslusszot a túlzott olajozás okozza. Én 1:50-es szintetikus keverékkel járok, amit pontosan mérek, soha nincs gyertyaslusszom. Még annyit hogy lehet más ok is, pl: kopott henger, esetleg gyűrűk, vagy főtengely szimering hiba. Friss benzinnel is ezt csinálja? |
Előzmény: Bxx7 (52718)
|
|