4728ITI Creative Commons License 2024.03.27 0 0 52720

Szia!

Gyújtástekercs : 0.85 Ohm (2 - test között)
Trafó primer: 4 Ohm
Trafó szekunder: 9.4 kOhm.

 

Az egyik lehetséges ok lehet a gyújtótekercs, a másik a kondenzátor. Érdemes lecserélni mindkettőt egy jól működő motorról, így meg lehet találni a hibás alkatrészt. Gyújtótekercsnél lehet menetzárlat, amit Ohm méréssel nem lehet kimutatni, csak a csere a biztos. Menetzárlat meleg motornál szokott lenni.

 

A gyertyaslusszot a túlzott olajozás okozza. Én 1:50-es szintetikus keverékkel járok, amit pontosan mérek, soha nincs gyertyaslusszom. Még annyit hogy lehet más ok is, pl: kopott henger, esetleg gyűrűk, vagy főtengely szimering hiba. Friss benzinnel is ezt csinálja?

Előzmény: Bxx7 (52718)