Abymot Creative Commons License 2024.03.26 0 0 4766

Így igaz, ahogy írod: a jelenlegi SZVÖR szerint a két egységből álló 4521 fordul a Déliben 4548-ba, és a két egység Székesfehérváron válik szét, az első lesz a 8738 és a hátsó a 9758 szerelvénye (hétfőtől csütörtökig).

 

A "favágó" módszer tehát az lenne, hogy már a Déliben szétkapcsolják a két egységet, az első menne vissza Fehérvárra 4548-ként, a másik pedig a jelenlegi 9068 idejében 22.00-kor a Déliből indulva közvetlen vonatként Füredre. (Azért a füredi indulna közvetlen vonatként a Déliből, mert forda szerint az a hátsó egység, azt lehet egyszerűen lecsatolnia a Déliben.)

 

Kicsit bonyolultabb, hogy de bizonyára megoldható lenne, hogy a 4546 három egységéből az első Fehérváron maradna (4511-4538 csak két egységgel menne), és ez majd a 4521-gyel közlekedne harmadik egységeként a Délibe, így ha ott lekapcsolják a bak felőli végén lévő egységet (ez lenne majd a 22:00-kor Füredre induló közvetlen vonat), a 4548 akkor is két egységgel tudna a Déliből Fehérvárra visszafordulni.

 

De ne felejtsük azt se, hogy a munkanapi 9008 - ami most a 4643 egyik egységéből lesz - meg fog szűnni, tehát abból is marad majd a Déliben egy Flirt egység, azt nem tudom, mire akarják majd felhasználni.

 

Pénteken este a Déliben most a 4641 fordul 22:00-kor a 9068-ba, a 4711 pedig 22:40-kor a 4568-ba, itt nem tudom mit akarnak majd, hiszen a 4568 meg fog szűnni, ezért lehet, hogy a 4711 fog a 22:45-re átkerülő 9068-ba fordulni, és így a 4641 tudna 22:00-kor Balatonfüredre fordulni - de akkor a pénteki 4548-nak kellene beállnia szombaton a 4529 első egységeként, és a szombati fordasor utolsó előtti fordulójánál 4538-ról lecsatolva Fehérváron maradnia 21:09-kor, hogy vissza tudjon cserélni a Siófokról 21:05-kor Fehérvárra érkező 8721-gyel.

 

Egyelőre idáig jutottam - a mostani SZVÖR-ből kiindulva. Lehet, hogy április 7-től egészen más SZVÖR lesz. Azt akartam csak illusztrálni,, hogy forda szempontjából egyáltalán nem tűnik megoldhatatlannak a feladat.

Előzmény: r1232 (4763)