alex_86 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 4744

Ilyen járműállománnyal és pályaállapotok mellett nem lehet minőségi vasúti személyszállítást nyújtani, néhol még megyén belül sem igazán megy (Miskolc-Ozd, ahol a pálya még rendben is van).

 

A reggeli Balmaz-Tiszafüred vonatra gondolok, aminek a szerelvénye egyszerűen nem fért be, ezért üresen jött le Balmazújvárosra és jóval korábban. Most meg lesz hirdetve, "cserébe" az első páros vonatnak lesz irreális menetideje, de a 6630 és a 6612+ az új 6640-es a füzesabonyi és a tiszafüredi reggeli hivatásforgalmat ki fogja szolgálni, a debreceni végen pedig a 7:49-es érkezés kedvezőbb, mint a 8 utáni.

A struktúra eltolásával normális Agria ütem jön létre, ez vitatatlanul pozitív. A 80a-n én a helyzetet nem bonyolítanám, a Mátrával a pengeélen táncolás menne és gyanítom, 100/100-as menetvonal lett megrendelve. A 80-ason meg annyira szar lett a pálya Hatvantól kifele, hogy még Traxx, vagy pöpec Szilivel is garantált az 5 perc késés, hát még féltökű Papagájjal... Füzesabonyban kapkodós gépcserével jönne össze a tiszafüredi kereszt (azt rebesgetik, nyáron Púpos lesz rajta).

Viszont így megint ott vagyunk, hogy ha az a köcsög IC 190 megállna Füzesabonyban, opcióként még a 8:25-össel is elérhető lenne a Tisza-tó, hamár egyenletesebb az eloszlás.

 

Eger felé így jön ki este a matek, a szilvási Bz két végző motorja (az egyik usgyis szerelvény volt, amíg szólózott). Egyik Miskolcra megy, másik valószínűleg Egyekre fordul, közben Kisújszállás felől jön a másnapi. Van rá ember, persze jöhetne egyben is, de így legalább a délutáni műszakos vonatok megmaradnak.

Előzmény: Abymot (4740)