Zugbegleiter Creative Commons License 2024.03.19 0 1 1763

Budaörs: azért elég nagy a káosz a Kelenföld M-ről Budaörsre menő járatokkal, háromféle útirányon, nem egyenletes követéssel indulnak. 

Az alapjárat elvileg csúcsban 7.5, azon kívül 10 percenként jár, vegyesen a sima és a B. Csúcsban a B a sűrűbb, de kb. 1 megálló az érdemi különbség a kettő között. Most a 10 perce ütembe csúcson kívül a 188-as is beszáll, ezt, ha egésznap gyorsjárat lesz, pótolni kell - kijön 20-20 percenként a 40-40B. Csúcsban a 7.5-es követést a 40-40B-88 együtt adja ki, itt, ha a 88-as átkerül az autópályára pótolni kell, tehát 15-15 perces 40-40B lesz csúcsban. (Csúcson kívül a 88-88A ütemen felül indul jelenleg.)

Az autópályán csúcsban most van 15 percenként 40E és 15 percenként 188E. A 40E-k felébe 88-as kerülne. A maradék 40E megmaradhat, ha van rá igény. Nem tudom, kivárja-e valaki hazafelé menet a gyorsot, gondolom nem, ezért írtam, hogy be lehetne zárni. Reggel befelé inkább van értelme, már ha képes feljutni az autópályás buszsávjára - ebben nem tudom, mi a tapasztalat.

Csúcson kívül az autópályán most nincs semmi, ehelyett adnék 4 indulást, amiből 2 többlet.

A 140-es óránként 1 (csúcsban 2) törökbálinti menete éppen megmaradhat, nem oszt nem szoroz, de jelentkezzen, aki látott már rajta a vezetőn kívül élő embert. Nekem még nem nagyon sikerült, de csúcsban nem járok arra. Ami nem is csoda, hiszen mindig a 755-ös után megy el, ami ugyanarra jár.

Törökbálinton belül oldják meg a helyi mikrobusszal Dióskert meg az AUCHAN kiszolgálását, esetleg rá is lehetne hordani a vonatra a Bálint-busszal, ha már van. Illetve ugyanitt a 88-as útvonalát felül kéne vizsgálni, ami még a régi időkből maradt meg, amikor hurokban járt. El kéne dönteni, melyik oldalon megy - célszerűbb lenne a Bajcsy-Zs. u. felé mindkét irányba, hátul ott a 755. 

Előzmény: 08-73 (1762)