08-73 Creative Commons License 2024.03.19 -1 0 1762

Akár igen, a másik opció, hogy a 13, vagy 113 egész nap felmenjen a Búzavirág utcáig Diósdon, bár oda a 725, 727 elég jó kiszolgálást nyújt. Diósdra simán elég két agglos viszonylat, mivel a regionális járatok a közvetlen és viszonylag gyors kelenföldi kapcsolat miatt jóval erősebbek, használhatóság és utasforgalom szempontjából egyaránt.

 

Törökbálint: a 272-est szerintem is be lehetne forgatni a 172/173-ba. A 172/173 kihasználtsága a zónázó jelleg miatt elég masszív, főleg csúcsban, és a 272 teljesítményének bevonásával amúgy is lehetne és kéne sűríteni rajtuk.   

 

Budaörs: 240-es szerintem is felesleges, legalábbis csúcson kívül most már kb az. De én a 40B-ben sem látok sok racionalitást, inkább legyen helyette sűrű 40-es. A 40E meg lehetne egésznapos autópályás gyors. A 140 nem rossz szerintem, de akkor járjon inkább 30 percenként 140A és B ne legyen, és így a 140 Törökbálint külső, raktáros részét is jobban ellátná, és járjon vasárnap/ünnepnap is, amikor a bálinti Auchan zárva van, a sportközpontnál fordulna vissza. 

Előzmény: Zugbegleiter (1761)