Zugbegleiter Creative Commons License 2024.03.19 0 2 1761

Valóban erősen túl van bonyolítva a hálózat. Érzésre bőven elég lenne a 88-as félóránként egész nap, az egész 13-as családot ki lehetne vezetni. Ha nagyon kell az Angelin végigmenő busz, akkor óránként egy 13-ast ott lehet hagyni, de akkor menjen már el Diósdig egész nap, ne forduljon vissza csúcson kívül az elejénél. De 1-2 főre nem szervezünk tömegközlekedést, ezek az emberek oldják meg kerülővel vagy egyénileg az eljutásukat.

Budaörsön is egyszerűsíteni kéne: az alap 40-es (40B) mellett legyen egész nap negyedóránként autópályás gyors, félóránként a 88-as, félóránként a 188E (utóbbi csúcsban sűrűbben, már ha tényleg van rá igény Budakeszi felől). A 88-as mehetne a Károly király út felé, hogy feltárja Budaörs központját, a 188E pedig a Lévai utcán át, ahogy ma. A 140-es elég lenne a Széll Kálmánról Budaörsig (odáig viszont vasárnap is járhatna), a 40E és a 240-es is fölösleges. 

Törökbálinton a 272-esen lehetne elgondolkozni, hogy maradt-e még valami értelme járatni, vagy nem lenne-e jobb beforgatni a teljesítményét a 172-173-ba.

 

Előzmény: 08-73 (1758)