segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.03.18 -2 6 21998

Nekünk, sebességszabályozó betanított munkásoknak tökmindegy az a szempontrendszer, amiről itt te folyamatosan beszélsz. Nekünk mindegy, hányan kellenek ahhoz, hogy zöld legyen, minket ez nem érint, minket a színek utasítanak.

 

Mi egy dologra várunk választ a jelzési- meg a forgalmi utasítások ránk vonatkozó részeiből, mégpedig arra, hogy mennyivel, és meddig annyival? Erre azonban egyértelmű és könnyen alkalmazható szabályokat szeretnénk látni.

 

Nem tudom, miért nehéz megérteni ezt az igényt.

 

Kértél példákat, a hatcollosról szép ábrákat nem tudok kendácsolni, de megpróbálom röviden szövegesen.

 

A legutolsó F.1. módosításig (nekem ugye ez nem jár, csak a DB603.01 határforgalmi izé van, ami megint megérne egy misét) a kijárati jelzőknél volt egy elég komoly terjedelmű, ám nem minden részletre kiterjedő szöveg, hogy a KJ után mikor növelhető a sebesség a KJ-n kapott jelzés alapján. Valahová ezt a részt áthelyezték, ha tudod, esetleg idézhetnéd, tanulságos.

 

Ehelyett mennyivel egyszerűbb lenne definiálni a krumpliföldet, és általános érvényű előírást alkotni arra vonatkozóan, hogy adott krumpliföldön belül mennyivel is lehet menni.

 

Nem nyolcvan helyről összeolvasandó, ilyen-olyan kivételekkel teletűzdelt szövegcunamira van szükségünk, hanem egy használható szabályra.

Előzmény: Fizolti (21997)