Semmit sem ér az az utasítás, amit értelmezni kell, meg amin vitatkozni lehet.
Mindent kell értelmezni, ha valami nem egyértelmű, arra meg ott van ez a pont, mint korrekciós lehetőség.
Hogy mikor, hol, mennyivel, annak egyértelműnek kell(ene) lenni. Pont erről beszélünk folyamatosan.
Vonatvágányútnál egyértelmű. Amin most te vitatkozol (Sopron tolatás), az egy minimális sebességkülönbség. Én alapból 25-nek értelmezném, de mivel neked nem egyértelmű, és az eddigiek alapján ez neked jelenthet problémát, kérhetsz róla pontosabb utasítást.
Egyébként ez más dolgozóknál mennyire felmerülő probléma? Beszédtéma valahol, hogy probléma volt abból, mennyivel lehet ott tolatni?
Induljunk ki abból, hogy a jelzőket rendben kezelik.
Pontosan abból indulunk ki, hogy vonatnak a kezelt jelzőket rendben kezelik.
Ha meg nem kezelik valamiért, akkor majd kommunikálunk.
Itt továbbra is arról van szó, hogy egyes jelzőknek alapállása van, nem nézi a forgalom vonatonként, hogy milyen állásban van, esetenként lehetősége sincs rá.
És egy jelzőt a szerepének megfelelően kell elnevezni és jelölni.
Az már korábban világos volt, hogy vannak nem jól (illetve a maguk idejében jól, de azóta változtak az erre vonatkozó szabályok) elnevezett jelzők.
Az én akciórádiuszomban vannak olyan jelzők, amik deklaráltan egyszerre be- és kijáratiak, mert az állomás kialakítása ezt indokolja.
Akkor ahogy korábban is le lett írva: akkor fogd fel így az elágazások bejárati jelzőit.