Raul Creative Commons License 2000.05.17 0 0 1671
Supertzar!

Azt azért ne várd, hogy én jöjjek rá a megoldásra. Ahhoz kellene egy csomó adat a példányszámokkal és a költségekkel kapcsolatban, ami nekem nincs, nektek viszont megvan. Meg hát ki van ez már találva, a számitógépes újságok meg tudnak jelenni CD-vel 1000 Ft körüli áron. De azért egy-két buta gondolatom támadt.
Decemberben már elsirtam, hogy miért csak Pesten lehetett CD-s újságot venni, erre valaki (pesti) közölte, hogy neki is el kellett menni a Zenebarlangba, vagy máshova. A szivem majd megszakadt.....de most már nem is ez a lényeges.
A lényeg, hogy a decemberi szám alapján már voltak infóitok, hogy mekkora igény van az egyes verziókra, erre ti most csináltok egy ilyen kvázi piackutatást, szerintem feleslegesen, pláne mert igy a reálisnál kevesebb igény érkezik (van aki lusta, elfelejti, nincs kedve előre költekezni, stb...). Annak idején emlékezetem szerint csináltatok egy (vagy több) közvéleménykutatást, ahol azt is kérdeztétek, hogy kinek van CD-je vagy magnója. Ez alapján lehetett számolgatni, hogy mennyi CD-s, MK-s lapot lehet eladni. Egyáltalán: lehet tudni, hogy mennyi fogyott az "üres" lapból? Mert szerintem az olvasóknak van rá igénye, hogy ilyen formában megismerkedjenek zenekarokkal. TV-ben, rádióban nem lehet ilyeneket hallani, Internet hozzáférése pedig csak keveseknek (7-8%) van.
Irtátok, hogy az MK-snak volt legnagyobb sikere. Persze, mert Cd-t csak Pestre utazás vagy plusz postaköltség és levelezgetés árán lehetett szerezni. Én úgy gondolom, hogy a CD nem olyan nagy luxuscikk már manapság. És ha valakinek nincs, az is le tudja másoltatni egy kazettára, aztán meg legfeljebb jó lesz söralátétnek.:-)
És hát minél több CD-t gyártattok, annál kevesebb (elvileg) az egységár, tehát mondjuk ha minden laphoz hozzátennétek egy CD-t az talán kisebb áremelést jelenthetne.

Még valami: szerintem ezzel az akcióval a hirdetők előtt is jól leégtetek, hiszen most azt gondolják, hogy milyen csórók az olvasók, nem is érdemes nekik mondjuk drága hangszereket vagy import CD-ket reklámozni.

Hát most ennyi jutott eszembe. Nem tagadom, sok benne a szubjektivitás, ezt fogjuk az adatok hiányára és csalódottságomra. Bocs, ha zavaros voltam.