jo reggelt / szia
modern szgk-t , a fogyasztoi tarsadalom tagjainak gyartjak ---- es a gyar az elso, null kilometeres eladasnal jut penzhez ---ergo abban erdekelt, hogy az elso tulajdonos legyen elegedett es idealis esetben, markahu ---igy jo esellyel ujabb,nullkm-es, vadonatuj jarmuvet is tole fog vasarolni, masodik....harmadik stb...alkalommal
benzinesben ugyanugy van kettostomegu ....stb ...mint a dizelben .... dizelmotor fajlagos? hatasfoka? jobb, mint a benzinese.... picit kevesebbet fogyaszt megegyezo hasznalat eseten, mint a benzines----ha ez a sporolas neked szempont
mivel irtad hogy keves penzbol akarsz ilyen targyat vasarolni, gondolom, szamit a pnz
uzemeltetesrol / hasznalati szokas rol / modrol nem irtal, igy arra tanacsolni sem lehet
dizelnek nagyobb a kobcentije (no replacement for displacement?).....
feltoltott motor mindketto (turbos a dizel es a benzines is)
legolcsobb , 1 tulajdonos es 50 e km alatti futasu, nem olasz kocsi ez a mobil ede kinalataban :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=376508682
ez brutto 27k euro ( ha el tudod hozni nettoban, azt a kulonbseget az arban,mar megtakaritottad)
ez a kocsi meg kint van kozep nemetorszagban .... 1000+ km-re magyarisztan-tol, haza hozatal , belfoldiesites ktg-ei....
az hogy keprol jo a kocsi es jo a kereskedo ertekelese, attol meg lehet, hogy neked eloben nem tetszik ....
akkor ha te mesz ki, kereshetsz masikat...megy az ido es a penz....
mar tul futottunk a 26k eur aron amit maxlimitnek megirtal
.....
folytassam?