Ha megengeded, a teherautós (7.5t >) részhez szólnék hozzá: gyári szerződött márkaszervizeknek van az adott gyár szerveréhez hozzáférésük.
Iveco-nál, ha jól emléXem,30 napos 'időkorlát' -tal, működik a software. Azaz, ha 'elmúlik' a szerződéses kapcsolat a gyártó és a szerviz között, akkor a következő hónaptól, még a volt márkaszervíz is fújhatja a gyári sw-t,hiába van meg / áll rendelkezésre.
Jellemzően Panasonic CF sorozat notebookjain fut a program , plusz létfontosságú, a gyári adatkábel.
Jómagam próbáltam orosz klón-kábellel , a gyári sw-t futtatni, nem működött.
A tört....bocsánat : biztonsági másolat sw, saját panasonic cf19-en, de gyári kábellel, működött.... összes többi feltételt , nem írom le, mégis csak nyílt fórum.
Kérhetek konkrét segítséget?
Ha előre, forintban / euro-ban, odaadom a kütyü + beszerzés ktg-eit, rendelsz nekem egy ilyen okosságot, amit IC belinkelt?
A merci sprinterben ugyanaz a motor van, mint egy csomó szgk-ban, ami csillagos orrú: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM642_engine
Van egy Renault Master is (megvert vele a sors) ... abban legalább a motor jó (olasz -eredetű).... a rá / köré akasztott sallangok....nos az igazi francia szemét.
Maga a motor : https://en.wikipedia.org/wiki/Sofim_8140_engine