Üdv!
...ez van akkor, amikor az autóval az égadta semmi gond nincs, csak öröm forrása; még a fórumról is elfelejtkezik a tulaj.
Mivel én abszolúte nem FB-zek, ezért fogalmam sincs, hogy hol lehet olvasni kritikákat.
Idegen nyelveken sajnos nem beszélek, így meg kétes dolog még fordítóval is vadászni az esetleges hibaleírásokra.
Az enyémnél (a Smartstream verziójú 1.0 T-GDI-nél) "kalimpálgató" CVVD-re kerestem rá angolul, de - lehet, nem voltam elég alapos - szerencsére nem találtam még meghibásodásra utaló írást.
Így nem is forszírozom;-)
Még erőt gyűjtök a népítéletem frissítésére a két évnyi, 20000 kilométernyi tapasztalatok birtokában.
https://nepitelet.hu/autok/hyundai/i30_2017/a_volga_imitator/
Igazából minimális, leülepedett tapasztalataim vannak:
- (Leginkább országúton) Kisebb fogyasztás úgy 10000 kilométer után.
- Ha országúton, autópályán megyek, érdemes az első 5-6 kilométeren eggyel kisebb fokozatban tartani a DCT-t, s akkor elmarad az egyenletes tempónál egy darabig tartó morgás - gyanítom a motorolaj felmelegítése, a blokk átmelegedése áll a háttérben.
- No meg a fél év alatt is elképesztően megöregedő - no meg igencsak benzin szagú - motorolaj...
A munkahelyi hetes e-Golf 4 év - s szintén 20000 kilométer után - már annál inkább pusztulat, pedig kímélősen használom.
Már a start-stop gomb csak ujjtörő erővel, sokadszorra nyomva indít/állít le (típushiba; van olyan 70000 kilométeres, amiben már a harmadik van..., ráadásul azokban már rendre halott a hátsó lengéscsillapító is).
Egy hónapja áll márkaszervizben, mert egy leállítás után kiírta, hogy indítás nem lehetséges, húzza ki a töltőcsatlakozót az aljzatból (a környéken nincs töltő...), de legalább nyithatatlan a töltő (eredetileg tankolónyílás) fedél.
Fejlemény: Beázott valami vezérlőpanel az ok (állítólag ez is típushiba, ahogy az is, hogy kiadós esőben állás után át van ázva a hátsó ülőlap)
Deutsche premium...
Minőségérzetre a fasorban nincs az ideiglenesen kapott 14 éves, 440 ezer kilométeres, kézi váltós TDI Superbhez, amit már évek óta kulcsos kocsiként ütnek vágnak a munkahelyen...
De a legnagyobb boldogság és végtelen nyugalom délután belehuppani a Bütyökbillegető ülésébe!