pirate82 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 482636

Én nem értem ezt a nyígást az autók átlag életkorán.

Naná hogy nem fogok venni közlekedő edénynek egy csillió forintos fostalicskát, ami 2 éves kora előtt már dobálja a hibakódokat, állandóan nyíg valamin és nem szeretne menni, mert az 1000 érzékelője közül egy, valami rossz értéket mér.

Hobbi veteránnak ott a 740, napi rohangászósnak pedig megteszi egy 200ezer és 1milla közötti, egyébként megbízható, gombokért javítható és tényleg javítható bármi.

Szétesik? Nem érdekes, veszem a következőt.

Rányitják az ajtót? Nem számít, nem féltem.

Leszarja a madár? Nem mindegy már annak a fényezésnek?

Ellopják? Ki lenne az a hülye? Illetve veszem a következőt.

Egyébként meg ezzel a kétezres évjárat környéki S40/V40 szériával nagyon meg vagyok elégedve. Egyszerűen nem szeretnék mást. Városban tökéletes, elfér. Pályára tökéletes, kényelmes, tempomat, klíma, bárhova elmegy vele az ember. Azért hogy legyen benne egy tablet nem érzem hogy nekem 6-12 millió forint között kéne autót vennem, amin ha meglátok egy új karcolást, akkor agyvérzést kapjak.

Semmivel nem tudnak többet az új autók. Nem lett meg az áttörés, hogy 200 lóerő és 2 litert eszik százon...

Gusztustalan tablet műszerfal és ócska minőségtelen beltér, prémium áron. Nekem ennyit jelent most amikor azt mondom új autó. Köszönöm, ebből nem kérek.

Esetleg ha beesik 2-3 millió forint környékére egy kis csúnya, városi rohangálós elektromos autó, azt megfontolom, második autónak.

Addig marad az öreg, fenntartható roncshalmaz. 

 

Előzmény: kopiteki (482631)