| 
  
    | mdbz  2000.05.13 |  | 0 0
        10763 |  | "Erről tudna valaki kicsit részletesebben írni? Mikor volt, milyen szintig jutott el, mennyire lett kidolgozva, stb..."
 Én úgy tudom az újítás nem lett elutasítva, ezt arra alapozom hogy néhény vezeélőkocsit mi magunk is átalakítottunk, a várt eredmény azonban elmaradt. A problémát tompította ugyan, de meg nem oldotta. A fő probléma ugíanis ahogy már írtam előfűtés közben alakul ki, amikor a MAN motorra szerelt generátor nem képes anyi energiát szolgáltatni amennyire szükség van. A különbséget egy ideig az akkumulátor képes pótolni, de ez az idő erősen korlátozott. Beindul egy önmagát erősítő folyamat, aminek vége az, hogy lemerül az akkumulátor, felforr a hűtővíz, és nem ritkán sérül a hűtőventillátort meghajtó villamos motor is.
 Szentesen jelenleg a motor turbós változatával, és hidrosztatikus hűtéssel próbálkoznak. Drukkolok nekik.
 mdbz
 |  | Előzmény: rm40 (10750) 
 |  |