Az i30-ban is hitvány anyagok vannak egy 2-es Octavia-hoz képest. Még a biztonsági öv csatján is érezni, mintha nem is fémből lenne...
Amúgy eddigi hibák (2,5 év, 19e km):
- kormánykerék rögzítő csavar nem volt meghúzva. Szóltam, hogy fura hang jön a kormányoszlop felől, 2 év kellett, hogy megtalálják az okát.
- 2300 körül torpan a motor - ez ilyen
- akkusaru nem volt meghúzva gyárilag
- klíma csövein ott lifegett a szőlőkötöző madzag, amivel beépítés előtt össze lehettek fogatva
- kuplung pedál nyekergett - perselyek, rugó cseréje
- váltógomb belsejében a fokozatkiosztás rajza egy fólián van, ami felráncosodott
- váltókar is nyekereg ha magam felé húzom
- hátsó üléstámla rögzítése laza volt, koppanó hang volt kanyarokban
- egyszer nem indult be, hiába indítóztam, amíg padlógázt nem nyomtam neki - szerviz nem talált semmi hibát. Ez sajnos nem egyedi hiba, sokan tapasztalják, van, akinek a gázadás sem segít.
- eldugult a klíma kondenzvíz kifolyó
- a gyári ablaktörlők ugráltak az üvegen. Nem egyedi a probléma. Kicserélték gariban. Az sem volt sokkal jobb. Végül én vettem rá Bosch Aerotwin-t, az legalább nomálisan töröl.
- karosszéria elemek alig vannak vonalban, inkább nincsenek - rengeteg ilyen autót láttam a szalonokban és forgalomban is, trehányul dobálják össze
várható:
- kormányoszlop csapágy csere, mert az mindegyikben tönkre megy olyan 30e km körül
- fékpedál kotyogás oldalirányba
A kuplung úgy van szarul tervezve, ahogy van, 2. és 3. fokozatba kapcsoláskor bebólint az autó.
Fogy a fagyálló, és mellette szaga is van. Több ilyen autó is van, nem egyedi az eset, a Hyundai és a szervizek terelnek, tesznek az egészre, nem találják meg az okát, pedig egyik ilyen autót már a legtapasztaltabb márkaszervizbe küldték el, de hiába.