www.octinfo.com Creative Commons License 2024.02.15 0 0 1889

Az i30-ban is hitvány anyagok vannak egy 2-es Octavia-hoz képest. Még a biztonsági öv csatján is érezni, mintha nem is fémből lenne...

Amúgy eddigi hibák (2,5 év, 19e km):

 

- kormánykerék rögzítő csavar nem volt meghúzva. Szóltam, hogy fura hang jön a kormányoszlop felől, 2 év kellett, hogy megtalálják az okát.

- 2300 körül torpan a motor - ez ilyen

- akkusaru nem volt meghúzva gyárilag

- klíma csövein ott lifegett a szőlőkötöző madzag, amivel beépítés előtt össze lehettek fogatva

- kuplung pedál nyekergett - perselyek, rugó cseréje

- váltógomb belsejében a fokozatkiosztás rajza egy fólián van, ami felráncosodott

- váltókar is nyekereg ha magam felé húzom

- hátsó üléstámla rögzítése laza volt, koppanó hang volt kanyarokban

- egyszer nem indult be, hiába indítóztam, amíg padlógázt nem nyomtam neki - szerviz nem talált semmi hibát. Ez sajnos nem egyedi hiba, sokan tapasztalják, van, akinek a gázadás sem segít.

- eldugult a klíma kondenzvíz kifolyó

- a gyári ablaktörlők ugráltak az üvegen. Nem egyedi a probléma. Kicserélték gariban. Az sem volt sokkal jobb. Végül én vettem rá Bosch Aerotwin-t, az legalább nomálisan töröl.

- karosszéria elemek alig vannak vonalban, inkább nincsenek - rengeteg ilyen autót láttam a szalonokban és forgalomban is, trehányul dobálják össze

 

várható:

- kormányoszlop csapágy csere, mert az mindegyikben tönkre megy olyan 30e km körül

- fékpedál kotyogás oldalirányba

 

A kuplung úgy van szarul tervezve, ahogy van, 2. és 3. fokozatba kapcsoláskor bebólint az autó.

Fogy a fagyálló, és mellette szaga is van. Több ilyen autó is van, nem egyedi az eset, a Hyundai és a szervizek terelnek, tesznek az egészre, nem találják meg az okát, pedig egyik ilyen autót már a legtapasztaltabb márkaszervizbe küldték el, de hiába.

 

 

Előzmény: misinator (1887)