BONO Utazási Központ
Csoportos utazáson voltunk velük Dominikán, csak az alábbi problémáink voltak velük:
A Zürich-Punta Cana járat több mint 5 órát késett, amiről természetesen nem tehetnek.Telefonos érdeklődésemre utánajárt egy kolléganőjénél akitől azt a választ kapta hogy "hallott már róla de nem tudnak róla". Az ilyenkor járó kártérítés ügyében ők semmit nem tudnak csinálni (?), majd a jövő héten küldenek egy linket hogy hova fordulhatok. (mondhatta volna hogy a gugli barátom...)
Reggel 10 órakor megbeszélés és utastájékoztató a hotel halljában a helyi idegenvezetőkkel
Nem ért rá eljönni de majd messengeren tartjuk a kapcsolatot.Egyébként is elég felkészületlen volt.
Ebédre elfogyasztunk egy ízletes grillezett langusztát, de ízlés szerint csirkéből vagy sertésből készült ételt is választhatunk.
Az ebéd nem tartalmazta a langusztát, azért plusz 25 USD-t le kellett perkálni. Telefonos érdeklődésemre annyi mondtak hogy majd beszélnek az idegenvezetővel.