Landsmann_ Creative Commons License 2024.02.05 0 0 280556

Nem, semmi javítás nem történt. Rágcsáló garázdálkodás sem volt. Érdekes, hogy a lámpa kigyulladása előtt is már pár nappal megvolt az az érdekes ciripelő hang, mint a 4T Wartburgnál amikor hideg a motor. Ez is hidrotőkés, még üzemszerű is lehetne. De ilyen hangot előtte sosem hallottunk. Ráadásul mikor tegnap kigyulladt a lámpa, a motor már üzemmeleg volt. Mikor újra beindítottuk, ugyanez a ciripelő hang volt hallható. Aztán még egyszer kivillant a lámpa, akkor megint megálltunk. Pár perc után indítottunk, nem világított a lámpa és a hang is megszűnt. Szerelővel beszéltünk,egyelőre nem tudja mi lehet,ilyennel nem találkozott. Tippje van. Elképzelhető, hogy az olajdekniben van valami szennyeződés és azt szívja oda a szívókosárhoz, ettől csökken a nyomás. Ez megmagyarázza a villogást is, hiszen hol eléri a nyomást, hol nem. Leállítás után az a trutyi le tud ülepedni, aztán egy idő után újra felkapja. Szerdán tudja majd megnézni az autót. youtubeon találtam ilyen hibát, egy fickó felsorolt jópár márkát, típust aminél ő maga tapasztalta. (autókat javít) Elmondta, hogy mikor a tömítőpasztával összerakják, akkor túladagolják a tömítőt, aminek egy része vagy azonnal, vagy majd később leválva elindul az olajjal és azt szívja oda, megszüntetve, vagy lecsökkentve az olajnyomást. Szóval egyelőre erre tippelünk. 

Előzmény: obsitos3 (280555)