segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.02.04 -2 3 484274

Persze, mert a bundesz mocskosul túlvállalta magát.

Az flottamenedzsment meg valami tündéri cuccot szív, mert igencsak elrugaszkodtak a valóságtól.

Már a legutóbbi menetrend váltáskor érkező járatszámbővítés láttán is mindenki, aki már látott vonatot, erősen felhúzta a szemöldökét.

Jó, tegyük hozzá, sűrűbben jár a vonat, mint a metró.

Magyarországon ilyesmiről azért nem beszélhetünk.

 

És akkor vannak a politikamotivált baromságok, mint pl. az Eisenstadt-Wulka-Ebenfurth-Bécs-(Pozsony) közvetlen (szét- meg összeakadós) marhaság, amit erőltetnek, és ami miatt ugyanarra abteljesítményre eggyel több szerelvény kell, mert a közösperonos, 4.5 méter gyaloglásigényű átszállás az a képviselő úrnak nem volt elég attraktív (évtizedes távlatban remekül működő, jól bejáratott, és nagyon bevált mód volt ez).

Namost szerelvény az nincs. De nem ám visszaállítjuk a status quo-t, és a taktromboló problémaforrást váltjuk ki, neeeem! Buszoztatjuk inkább a betétjáratot. Szóval működő szolgáltatás helyett megsz.patunk, akit csak lehet.

Igen, ilyenek is vannak a "járműhiány" hátterében.

Előzmény: 95 860 00 4914-1 (484268)