Persze, mert a bundesz mocskosul túlvállalta magát.
Az flottamenedzsment meg valami tündéri cuccot szív, mert igencsak elrugaszkodtak a valóságtól.
Már a legutóbbi menetrend váltáskor érkező járatszámbővítés láttán is mindenki, aki már látott vonatot, erősen felhúzta a szemöldökét.
Jó, tegyük hozzá, sűrűbben jár a vonat, mint a metró.
Magyarországon ilyesmiről azért nem beszélhetünk.
És akkor vannak a politikamotivált baromságok, mint pl. az Eisenstadt-Wulka-Ebenfurth-Bécs-(Pozsony) közvetlen (szét- meg összeakadós) marhaság, amit erőltetnek, és ami miatt ugyanarra abteljesítményre eggyel több szerelvény kell, mert a közösperonos, 4.5 méter gyaloglásigényű átszállás az a képviselő úrnak nem volt elég attraktív (évtizedes távlatban remekül működő, jól bejáratott, és nagyon bevált mód volt ez).
Namost szerelvény az nincs. De nem ám visszaállítjuk a status quo-t, és a taktromboló problémaforrást váltjuk ki, neeeem! Buszoztatjuk inkább a betétjáratot. Szóval működő szolgáltatás helyett megsz.patunk, akit csak lehet.
Igen, ilyenek is vannak a "járműhiány" hátterében.