Azt hittem erre van már valakinek "kész" megoldása, nem nekem kell próbálgatni, hogy mikor csúsztat.
Van kész megoldás, én annál még kicsi feljebb húztam a 2. kapcsolási pontját, hogy egyáltalán a csúsztatás gondolata se ébredjen az auóban.
Vagy Te valami egyéb tuningot is írattál bele? Kértél bele egyéb dolgot is az 2-es fokozat későbbi kapcsolásánál?
Ha a tuning alatt motorprogramozást értesz, akkor nem. Az összes váltási ponton kértem még annyi módosítást, hogy kb. 1400 alá ne váltson/ne menjen, ez alól az egyetlen kivétel az, hogy 50 körül lefelé egy kicsit lejjebb engedi, hogy ne váltogasson fel-le a tipikus városi limit környékén. Elvileg ugyanaz az 1.5 TSI fokozatkiosztása is, de gyakorlatilag nem tudom. Ha ilyenben gondolkodsz, akkor jegyzeteld magadnak hangjegyzetekben vagy bárhogy, hogy melyik váltásnál mi a cél.
Sajnos mivel nem fordulatszám, hanem sebesség a programozás bemeneti adata, annyira nem egyszerű eltalálni.