segélyvonókészülék Creative Commons License 2024.01.21 -1 7 484038

Logikai bukfenc, amit írsz.

Azért lenne megkerülhetetlen a vasúti közlekedésben az általános fékúttávolság, mert Magyarországon van valamilyen jogszabály?

Ha megkerülhetetlen lenne, akkor nem léptek volna rég túl rajta.

Úgy jó negyven éve már biztosan, amikor elkezdtek LZB-ben közlekedni.

Az egész FS menet koncepciója arra alapul, hogy nem kötődünk többé az előjelzőtávolsághoz, meghaladható az általános fékúttávolság kötöttsége, hiszen minden fékgörbét egyenként számít ki a berendezés, az aktuális paraméterek alapján.

Csak sajnos ezt itthon nem akarják tudomásul venni, ahogy azt sem, hogy nem ábrándozhatunk emelt sebességről addig, amíg meghagyjuk a szintbeli útátjárókat úgy, hogy közben ragaszkodunk a 120-nál alkalmazott zárvatartási időkhöz.

Az egész egy nonszensz, egy tákolt kacat.

A szabálykörnyezet pedig plafont húz a jövőbeni fejlesztések fölé, esélyt sem adva egy nagyobb sebességű közlekedés lehetőségének. A millenium flakon se tud megállni kétszázról ezer méteren.

 

A többit a többiek leírták.

Előzmény: a Zsóti (484029)