Egy példát irok egy szarvkormányos holderról. Igaz,füves volt a domboldal,a gép üresen képtelen volt felmenni,elpörgött a kereke. Ez a gép pedig jóval nehezeb,mint egy terra. Ja,a joutub videóban láttam.
Létezik részleges megoldás,a domb előtt meg kell fordulni,és tolatva feljárni. Ez megoldás lehet,mert az ékmintás gumi jobban fog,másrészt minden járműnek a hátrameneti sebessége a legerőseb.......harmadrészt nem fronthajtás,hanem hátsóhajtás alakul ki,ami stabilab.........
A terra kuplung viszont necces,mert ez jónagy,vagy inkák úgy irom,hogy közel max fordulaton hajt igazán. Ez nyomatékot illetően fűnyirásra,talajmarózásra jó,de jármű funkciót illetően manőverezgetni,tolatgatni szinte alkalmatlan,mert gyors...... Ez kerék kipörgéssel jár,mert ugye magasfordulaton van nyomaték,ez még közúthasználatkor elmegy,de egyéb esetekben nagy - nagy hátrány..........!