Villányi György: A magyar mozdonygyártás nagykönyve c. műből kimásolva:
A MÁVAG 134 szerkezetszámú, СЖ Эр 798, vagy MÁV 510 típusú (1524 mm nyomtávú) gőzmozdony tűnik a csúcstartónak 1350 darabbal.
A MÁVAG DVM-2 szerkezetszámú, MÁV M44 sorozatú és a kb. 7 országba exportált dízelmozdonyból 926 db. készült.
A MÁVAG DVM-4 szerkezetszámú, (1435 és 1524 mm nyomtávú) 2 országba exportált dízelmozdonyból 325 db. készült
A MÁVAG 90 és 114 szerkezetszámú, MÁV 324 típusú gőzmozdonyból 355+357=712 db. készült.
A MÁVAG 122 szerkezetszámú, MÁV 424 és az öt országba exportált (1435 és 1524 mm nyomtávú) gőzmozdonyból 514 készült.
A MÁVAG 29 szerkezetszámú, MÁV XII. (utóbb 377) sorozatból 425 db. készült
A MÁVAG 28 szerkezetszámú, MÁV III.e (utóbb 326) sorozatból 340 db készült
A többiek 300-nál kisebb darabszámúak voltak.