Hm. Ennyit a ktm duke 125 is tud.
S nem 3-4 l, hanem bő 2,5 l.
Szűk 1,5 l különbség,
Igaz, 120 Nálam is lejtőn van meg.
Ja, s a gép sem 200 kg, csak 150 kg.
Emiatt jó kanyarvadász.
Azzal a 200 kg/~21ló, tiszta régi mz,
sőt inkább a jawa jut róla eszembe.
Ha két személlyel tuti jó választás,
lassúú, öregmotorozás, örömmotorozáshoz.
De akár egyedül is,
amikor csak mész nyugodtan, kényelmesen.
Még is lehet jó alternatíva bőven 5x után,
Ktm után? Lehet..
De még 44 évesen szeretek néha pörögni,
sportosan vezetni, s mögöttem sincs seki..
De a 3 év gari/ forma/ "nyugodtságos
méltóság",(jawa 250 felleing) nem rossz 55 év környékén,
Nekem, későbbiekben komolyan,(hátha addigra az öreg teknős érvényesül jobban)
jobb, mint 5 gyerekkorba vissza lépni gyerekmotorokra..
Jawa 250 felling:
Jawa 250/353 zkuební jízda (youtube.com)
Jawa 250 vs Honda cbr 125, sprint, 0-100km/h (youtube.com)
JAWA Trip 2021 (youtube.com)
De ahogy elnézek pár vidin, komoly konklúzió lesz, ktm után,
idősebb fejjel.. 400-as egyhengeres, ár se rossz.
jók ezek a vidik:
2020 BENELLI IMPERIALE 400 WALKAROUND & TEST RIDE - YouTube
Benelli Imperiale on tour 2020 - YouTube
BENELLI IMPERIALE 400 vs ROYAL ENFIELD - INDIA - YouTube
BENELLI IMPERIALE 400 - Motos clásicas RETRO VINTAGE 💚 - YouTube
Benelli Imperiale 400 - First Ride - YouTube
Erről a motorról a vidik után az olasz életérzés jön le belőle:
Via Libera! Tehát tetszik..
Via Libera - YouTube