Szia!
A Hondákhoz túlzottan nem konyítok, a szelephézag értékekre sem tudok mit mondani utánanézés nélkül :(
Viszont! Ha 'visszaég' , az azt jelenti, hogy a szívó szeleped nem zár vagy nem a megfelelő időben zár. Szív, sűrít, gyújt, kipufog, ez a négy ütem. Szíváskor a szívószelep nyitva, beengedi az égéstérbe az üzemanyagot (+levegőt), sűrítéskor és gyújtáskor mindkét szelep zárva van. Nálad ezek szerint nincs a szívószelep (végig) zárva, gondolom belátod- csak erről tud visszajönni az égéstérből a láng. (Ha a kipufogó oldal lenne nyitva, akkor a lángok a kipufogóból jönnének gyújtáskor.)
Kompresszióméréssel azt tudnád kideríteni, hogy zár- e a szelep egyáltalán vagy sem. Akkor tudnád, hogy az időzítéssel van gond. De ha nincs mérőd, akkor felesleges ezzel bajlódni, úgyis meg kell bontani a gépet.
Volt valami előzmény esetleg? Mert ha mondjuk fűnyírás közben elkaptál egy téglát, farönköt, vasbeton kertitörpét, akkor az időzítés a gyanús, és lehet, hogy a lendkerék ék cseréjével megoldható a probléma...