Pénz és politikai akarat kérdése.
Ha a pénzügyminiszter rábólint, akkor valamelyik fő politikus a zászlajára tűzheti, hisz szavazat szerző téma.
Kazincbarcikától Tiszaújvárosig kiépítve biztosan nem jön ki 200 milliárdból.
Vigyázni kell a nyilvános kommunikációval.
Ez inkább a jót teszünk nekünk ha akarjátok ha nem kategória.
Burkoltan de ki kell zárni a döntésből a szavazókat.
Ha a Dél-Alföldön (Csongrád és Békés megyében) tartottak volna egy népszavazást arról, hogy:
Kedves választók van 80 milliárdunk.
Ebből :
- Lecseréljük Csongrád és Békés megye összes autóbuszát új buszra ?
vagy
- Építsünk egy Tram-Traint Hódmezővásárhely és Szeged közé ?
Akkor szerinted a választó polgárok hány %-a szavazott volna a TT-re ?
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ha Kazincbarcika - Miskolc és Tiszaújváros - Miskolc között ma közlekedő helyközi buszok felének kiváltására egy TT a megoldás, akkor a választóknak nem szabad nyíltan azt kommunikálni, hogy az összegből a teljes BAZ megyei és a teljes Szabolcs megyei autóbusz park is lecserélhető új buszra.
Pedig igaz.