kaktusz 22 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 217814

Semmi probléma a hőháztartással. Annak lennének méshol is árulkodó jelei. A második állítás az igaz. Nevezetesen az olajrendszer bizonyos problémája. Mégpedig a hengerről lehúzott olaj visszavezetése nem megfelelő. A forró olaj ott "megállva" tovább hevül és odaég. Az olajlehúzó és áteresztő gyűrűk beégnek és a funkciójukat nem tudják elvégezni. Mivel visszajut az égéstérbe is egy hányada az olajnak ott is kokszosodást okoz. Oobálja az égéskimaradás hibakódokat , Tönkreteszi a trafósort stb. stb. A sok cserekirály a szakmában akkora költségbe veri a tulajt, hogy az szegény menekül az opeljétől. Ez a rossz hírnév már mindenhol elterjedt. (Németeknél is) A megoldásról még értelmeset nem hallottam.

 

Előzmény: mica-r (217810)