Nem citáltam elő semmit, szembe állítottam két egymás alatti cikket, ugynazokkal a 'újságírókkal.
Megismétlem tehát:
- A fenti cikkben ugynazon emberek leírásaiból kiderül, hogy régi verdákkal koptatják az utakat megannyi problmával, lerobbanással, kigyulladással.
- A lenti cikkben ugyanezek az emberek szarozzák az új verdákat.
Erre írtam, hogy lehet hogy drága és szar, de nem produkálja a régiebbi használtak hibáit.
Mindazonlátal határozottan sokkal jobban támogatom a használtautó vásárlást mint az új beszerzését, mert így megveszed tőlem pár/sok évesen és én tudok újat venni :)
A legszebb amikor előadod a szar dieselt, de 21 éves verdára esküszöl :) Az még Euro3-as volt, benzinesként 0,15 g/km NOx határértékkel, szemben az EUR6 Diesel 0,08 g/km-ével. Erre mondja a matematika: nagyságrendbeli eltérés. Igen számok, a mérnök már csak ilyen... :)