Márk, te tényleg nem adod fel?
Nem.
Mert olyan kérés érkezett, államtikári szinten, hogy szeretnék hogy legyen gőzösös vonat a dombovári vonal jubileumán. Lett!
Náluk sosem lehet tudni. Lehet egszer azt találják ki hogy a 100 éves vonat menjen.
Csak nincs fizetőképes kereslet. Ahol az emberek zöme szegénységi küszöbön él, ott nem a nosztalgiavonat az elsődleges ügy.
Itt a környékünkön, ahogy Budapesten is vannak akik a szegénységi küszöbön élnek. De szerencsére bőven nem a többség. Nem úgy van ez hogy elhagyod a Bp táblát és mindenki éhenhal.
Mert leírtam a közismert tényt, hogy a Nosztalgia kft nem jótékonysági egylet, hanem profitorentált cég? Az ügyvezető igazgatót a felügyelő bizottság elővette, ha nem hozta a számokat...
Pont ez a baj. Nyereséget el kéne felejteni, minden keletkező többletet járművekre költeni.
A Bhv kocsik nem nosztalgiajárművek, csak az utolsó esedékes fővizsgán az egységes szintervet kapták meg, ezek a Start Nosztalgiával párhuzamosan kiépített saját nosztalgia flottájának tagjai, a '"retrő" járművek.
Mindegy nekem mi a titulusa. Húzza a 424-es és rajta üljek. Többi mindegy.