Mistral1 Creative Commons License 2023.12.25 0 0 93863

Ahogy Szmuki írta, ez a megoldás tökéletes!

 

Egy másikat is mondanék - még azzal is, hogy nem leszek feltétlenül népszerű vele...

Akik ismernek, tudják, hogy  -  régebben, ugye!! :-) :-)   -  estem-keltem a kisöcsi 660-nal. Én egy icipicit lazábbra hagytam a kefniben a csavarokat a gyári szorításhoz képest - pontosan azért, hogy ilyen esetekben legyen egy kis elnyelődési zóna. Aztán a tetthelyről felkászálódva, ha nagyon kajsza' a kormi, az első KRESZ tábla tövében kicsit megrángatod a kormit - és beállítod, ahogy neked a legjobb...
Akár táblánként módosítható...    NEM TUDOM, hogy a biztonságot EZ hogyan érinti :-(  A hangsúly az ICIPICI lazításon van a "menetszakadáshoz" képest, laza nyilván nem lehet!!!

Előzmény: Tomis1234 (93861)