Közben megnevezték azt a 2 gyári Lambo versenyzőt: Bortolotti és Thiim.
Mirko marad WEC mellett, ennek örülök, és Thiim kicsit meglepett, mert Astonnal hosszabbított, és azon ment a pletyka, hogy Astonon keresztül térne vissza a szériába, de DTM-be elengedték riválishoz.
Első próbálkozása rövid ideig tartott, reméljük ez jobb lesz.
Perera is kikerült ezek szerint, de valamiért nem lep meg. Hiába nyert idén futamot, sőt az elsőt a Lambonak, de rengeteget hibázott és nem tudott az elejével menni sokszor.
Regisztrációnak vége ami a nevezéseket illeti (dec 6. volt a határidő) de van "pótfelvételi" persze kicsit drágább feltételekkel. Eredetileg karácsony előtti napokban jelentették volna be a mezőnyt, de csúsznak pont emiatt.
Új gyártók érkezése miatt, most inkább várnak. Motorsport-total szerint 3 is jöhet: Honda, Mclaren, Aston azaz legjobb esetben 9 gyártó alkothatná a mezőnyt.
Idén még BMW-s Project1 áll közel a Mclarenhez
Hondával hetekkel ezelőtt beharangozott AiM GT csapatból nem lesz semmi, Arnoldék kihátráltak állítólag. Átszervezések után egy Euroteam Performance nevű csapatot emlegetnek, és támogatást adhat a JAS is nekik.
Aston Martin se mondott le a DTM-ről, és előállhat az, hogy a szerződéses Aston versenyző Thiim itt ellenük fog menni.
Csapatoknál az a hír járja hogy 20 autó ha nevezett decemberi határidőre. ADAC egy 24-28 fős mezőnyre számít 2024-ben is. De ehhez kellene az is, hogy ezek a gyártók érkezzenek.
Viszont minden márkánál várható létszámcsökkenés, nem csak az Audinál. BMW-nél 3-nál több autó nem várható, Mercedesnél 4 autóval számolnak (Landgraf nem nevezett eddig), Lambo 4, Ferrari 2 autóval várható. Porsche családban lesz nagyobb visszaesés, állítólag a Manthey csapat túlságosan kivételezett lett a többiekkel szemben, akiknek így nem éri meg versenyezni.
https://www.motorsport-total.com/dtm/news/2024-drei-neue-marken-in-dtm-wie-es-nach-nennschluss-mit-dem-feld-aussieht-23122201