Il Leone Creative Commons License 2023.12.19 -1 4 4657

OFF

 

Teljesen mindegy, hogy mi nem volt, vagy mi volt, és hogy a minisztériumi táplálékláncban hol volt az az egység, aminek a közlekedésért felelős államtitkára volt.

A járműbeszerzés kérdése ma is kardinális, akkor is az volt, ugyanazokkal a problémákkal, a menetrendi reszelgetés meg láthatóan még fontosabb, mint az, hogy mit és ki építettett volna.

 

A mellékvonalakon a vonatközlekedés ideiglenes szünteteltetése nem az új építések elmaradása miatt történt, ezt azért leszögezhetjük.

 

Tehát a szüneteltetést ígyis-úgyis meg kellett volna lépni, és ha maradt volna a korábbi struktúra, akkor bizony azt az államtitkárnak kellett volna lekommunikálni és bejelenteni. Nyilván ahogy Fizolti írta, sokkal jobban is lehetett volna kommunikálni és ebben V.D. biztosan jobb lett volna, de azért mégiscsak arról lett volna szó, hogy vasútvonalakat zárattatott volna be.

Igen, a civilek és a média nem feszegették volna a témát, ezért nem is lett volna felkapva, és ide a rozsdás bökőt, hogy aki fel merte volna vetni, hogy ő a hibás, azt keresztre feszítette volna a sajtó és a civilek, mert V.D.-t nem bántjuk, mert szeretjük őt (ahogyan Tenczer Gábor fogalmazott egyszer).

 

OFFOFF

 

Palkovics magának köszönhette, hogy nem ismerte fel, ha úgy érzi a feljebbvaló, hogy túlterjeszkedett, illetve akkora hatalom összpontosul valakinek a kezében, ami a rendszer létét, illetve annak első számú vezetőjét veszélyezteti, vagy ha nem teljesít akkor azt rövid úton félresöprik.

 

ONON

 

ON

 

Továbbra is az látszik, hogy a 142-es vonallal semmi nem történik a következő években, a járműállománnyal sem, és közben azon megy az izmozás, hogy akkor a semmi közepére legyen kihelyezve, vagy kéregalagútban közlekedjen, és senkiben fel sem merül, hogy lehet a nagyprojektnél kisebb és egyben értelmes, ahogy topiktárs írta moduláris fejlesztéssel előrébb lépni. Ez az igazán bosszantó, hogy csak a sz@r pofozgatása megy.

Előzmény: Lovrin (4654)