Sandorson Creative Commons License 2023.12.16 -1 1 14024

Air China 63 nappal az út előtt törölte a BUD-PEK szakaszt a manilai útból és ugye most a - a jegyünket amúgy értékesítő - Gotogate OTA felé kell futni a köröket, hogy AC engedélyezze az alternatív útvonalat, amiben csak egy BUD-FRA Luthansa szakasz lenne, a többi ugyanúgy AC. Gotogate majd ír egy emailt AC-nak, de szerintük AC úgyse fogja engedélyezni, hanem refund lesz (ki tudja az mikor persze, ha arra kerülne sor). Próbáltam meggyőzni Gatogate-et, hogy a pesti Air China irodának írjanak, ahol már előkészítettem a terepet a kérésnek, de egyrészt még nem is írtak, másrészt az Air China Westend irodából felhívtak, hogy a kínai főnök nem megy bele, a stockholmi Air China iroda illetékes,  mert a Gotogate székhelye Svédországban van. Na  a stockholmi Air China irodából meg még nehezebb (leginkább lehetetlen) lesz kicsikarni az alternatív út engedélyezését. Persze már ki vannak fizetve a belföldi fülöp-szigeteki repjegyeink, meg a szállások egy része, így a kiutazási dátum nagyon nem rugalmas. Nézzük az alternatívákat, nem tűnik könnyűnek a helyzet.